Vezetési magatartás Általános túlkormányzás Told az egyensúlyt előre
Negatív dőlésszög elöl
Kevésbé negatív dőlés hátul
Csökkentsd a hátsó stabilizátort
Mozgasd előre a fékegyensúlyt
Kanyar bejárat Nagy sebességnél Meredekebb hátsó szárny
A jármű hátul alacsonyabb, elöl magasabb legyen
Mozgasd előre a fékegyensúlyt
Csökkentsd az első rugó határoló tartományát
Növeld az első rugó mértékét
Alacsony sebességnél A jármű hátul alacsonyabb, elöl magasabb legyen
Mozgasd előre a fékegyensúlyt
Csökkentsd az első rugó határoló tartományát
Növeld az első rugó mértékét
Növeld az első kerék sebességét
Növeld az első anti-roll bar-t
Csökkentsd a hátsó anti-roll bar-t
Kanyar kijárat Nagy sebességnél Meredekebb hátsó szárny
A jármű hátul alacsonyabb, elöl magasabb legyen
Csökkentsd az első rugó határoló tartományát
Növeld az első rugó mértékét
Alacsony sebességnél Növeld a TC-t
Csökkentsd az előfeszítést
Növelje az első kerék sebességét
A jármű hátul alacsonyabb, elöl magasabb legyen
Csökkentsd az első rugó határoló tartományát
Növeld az első rugó mértékét
Kanyar csúcspontja Nagy sebességnél Növeld a hátsó szárny értékét
A jármű hátul alacsonyabb, elöl magasabb legyen
Csökkentsd az első rugó határoló tartományát
Növeld az első rugó mértékét
Növeld az előterhelést
Alacsony sebességnél Növeld az első kerék sebességét
A jármű hátul alacsonyabb, elöl magasabb legyen
Növeld az első anti-roll bar-t
Csökkentsd az első rugó határoló tartományát
Növeld az első rugó mértékét
Gumiabroncsok Guminyomás GT3 Slick: 27,4 - 28,0 psi
Wet: 29,5 - 30,5 psi
GT4 Slick: 26,5 - 27,5 psi
Wet: 29,5 - 30,5 psi
Túl meleg gumik Lágyabb vezetési stílus
Nyitott fék szellőzés (magasabb értékek)
Erősebb ABS
Erősebb TC
Kevesebb negatív beesés a kanyarokba
Kevesebb féknyom, lágyabb fékezés
Lágyabb gyors/lassú csappantyúk (dampers)
Túl hideg gumik Agresszívebb vezetési stílus
Zártabb fék szellőzés
Gyengébb ABS
Gyengébb TC
Még több negatív beesés a kanyarokba
Erősebb fékezések
Keményebb gyors/lassú csappantyúk (dampers)
Motor üzemmódok Különböző motormódok vannak minden jármű számára. Ezek célja a vezetési viselkedéshez és az alkalmazásukhoz leginkább viszonyuló egyenletes motor teljesítmény megtalálása, az üzemanyag-fogyasztás csökkentése a felvezető körben vagy a teljes teljesítmény biztosítása. Az összes jármű üzemmódjának teljes listája ITT található.