Vezetési magatartás |
Általános túlkormányzás |
Told az egyensúlyt előre |
Negatív dőlésszög elöl |
Kevésbé negatív dőlés hátul |
Csökkentsd a hátsó stabilizátort |
Mozgasd előre a fékegyensúlyt |
Kanyar bejárat |
Nagy sebességnél |
Meredekebb hátsó szárny |
A jármű hátul alacsonyabb, elöl magasabb legyen |
Mozgasd előre a fékegyensúlyt |
Csökkentsd az első rugó határoló tartományát |
Növeld az első rugó mértékét |
Alacsony sebességnél |
A jármű hátul alacsonyabb, elöl magasabb legyen |
Mozgasd előre a fékegyensúlyt |
Csökkentsd az első rugó határoló tartományát |
Növeld az első rugó mértékét |
Növeld az első kerék sebességét |
Növeld az első anti-roll bar-t |
Csökkentsd a hátsó anti-roll bar-t |
Kanyar kijárat |
Nagy sebességnél |
Meredekebb hátsó szárny |
A jármű hátul alacsonyabb, elöl magasabb legyen |
Csökkentsd az első rugó határoló tartományát |
Növeld az első rugó mértékét |
Alacsony sebességnél |
Növeld a TC-t |
Csökkentsd az előfeszítést |
Növelje az első kerék sebességét |
A jármű hátul alacsonyabb, elöl magasabb legyen |
Csökkentsd az első rugó határoló tartományát |
Növeld az első rugó mértékét |
Kanyar csúcspontja |
Nagy sebességnél |
Növeld a hátsó szárny értékét |
A jármű hátul alacsonyabb, elöl magasabb legyen |
Csökkentsd az első rugó határoló tartományát |
Növeld az első rugó mértékét |
Növeld az előterhelést |
Alacsony sebességnél |
Növeld az első kerék sebességét |
A jármű hátul alacsonyabb, elöl magasabb legyen |
Növeld az első anti-roll bar-t |
Csökkentsd az első rugó határoló tartományát |
Növeld az első rugó mértékét |
Gumiabroncsok |
Guminyomás |
GT3 |
Slick: 27,4 - 28,0 psi |
Wet: 29,5 - 30,5 psi |
GT4 |
Slick: 26,5 - 27,5 psi |
Wet: 29,5 - 30,5 psi |
Túl meleg gumik |
Lágyabb vezetési stílus |
Nyitott fék szellőzés (magasabb értékek) |
Erősebb ABS |
Erősebb TC |
Kevesebb negatív beesés a kanyarokba |
Kevesebb féknyom, lágyabb fékezés |
Lágyabb gyors/lassú csappantyúk (dampers) |
Túl hideg gumik |
Agresszívebb vezetési stílus |
Zártabb fék szellőzés |
Gyengébb ABS |
Gyengébb TC |
Még több negatív beesés a kanyarokba |
Erősebb fékezések |
Keményebb gyors/lassú csappantyúk (dampers) |
Motor üzemmódok |
Különböző motormódok vannak minden jármű számára. Ezek célja a vezetési viselkedéshez és az alkalmazásukhoz leginkább viszonyuló egyenletes motor teljesítmény megtalálása, az üzemanyag-fogyasztás csökkentése a felvezető körben vagy a teljes teljesítmény biztosítása. Az összes jármű üzemmódjának teljes listája ITT található. |